9005300500 |
L'ensenyament de l'anglès a l'educació primària 2 |
2016-2017 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Educació Primària |
|
|
|
11/2/2017 - 31/5/2017 (45 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
ANT2 L'ensenyament de l'anglès a l'educació primària 2
|
| |
Inscripció |
09/01/2017 - 19/01/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Curs telemàtic de 45 hores de durada en mòduls de diferents temàtiques on les TIC s’incorporen de forma transversal.
|
| |
Objectius |
Contribuir a la millora de la pràctica docent del professorat de llengua anglesa.
Millorar/mantenir actualitzat el nivell de competència comunicativa en anglès del professorat.
Actualitzar els coneixements cientificodidàctics de l'àrea.
Conèixer estratègies per a la gestió i dinamització de l'aula. Facilitar materials i recursos educatius pel professorat.
Potenciar l'ús de les TIC en el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua estrangera.
|
| |
Continguts |
Mòdul 1:
- Starting together: anchoring ANT2 and Moodle tasks.
- Focusing on multiple intelligences. Catering for different intelligences and learning styles.
Modul 2:
-The role of games and games-like activities as an integral part of the English class.
-Planning and implementing games effectively from a linguistic point of view.
Mòdul 3:
-Listening, speaking, reading, writing and interacting.
-The importance of fostering oral production right from the beginning of the teaching/learning process
Mòdul 4:
-Improving own teaching skills through classroom observation and reflection.
Mòdul 5:
-Approaching storytelling in the primary classroom. Different formats and supports. The classroom library.
Mòdul 6:
- Developing a CLIL project around a CLIL story using Web 2.0.
- Course round up and evaluation.
|
| |
Observacions |
Tipus bloquejat per FORMGEST setembre 2017
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones participants i formadores en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Participació activa als fòrums i altres activitats col·laboratives
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Tenir una avaluació positiva de les activitats de participació i de les tasques encomanades a cada mòdul (100% d’activitats).
- Tenir una avaluació positiva del projecte per implementar a l'aula.
- Haver complimentat el qüestionari de satisfacció.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de centres docents sostinguts amb fons públics que imparteix aquesta llengua durant el curs 2016-17.Cal ser especialista d'anglès o tenir certificat el nivell B2 del MECR o superior. S'ha de consultar aquest QUADRE RESUM i s'ha d'enviar tota la documentació necessària escanejada, a formlle@xtec.cat DURANT EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ.
Criteris específics d’adjudicació Les sol•licituds admeses s'ordenaran en funció de:
1.Tipus de vinculació al centre de treball:
1.1.propietari definitiu,provisional o contractat indefinit
1.2.interí
1.3 substitut
2.Nivell de llengua C2,C1 o B2.
3.PAP Percentatge d'aprofitament ponderat sobre els cursos de formació adjudicats.
PREGUNTES MÉS FREQÜENTS (PMF/FAQ)
|
| |
E-mail |
formlle@xtec.cat
|
| |
|
|